Ads 468x60px

Tekcan sohbet

5 Haziran 2013 Çarşamba

Hüseyin Kağıt - Taşa Çevirdi şarkısını dinle ve şarkı sözler

                                                                 
Bu Kaçıncı Gözyaşı Sayamadım
Yılan Oldum Süründüm Koşamadım
Sen Beni Ağa Mı Paşa Mı Sandın
Kader Beni Dağa Taşa Çevirdi
Sen Beni Ağa Mı Paşamı Sandım
Kader Beni Dağa Taşa Çevirdi

Taşa Çevirdi Yar Taşa Çevirdi
Mutlu Giden Günlerimi Yasa Çevirdi
Taşa Çevirdi Ankaralı Taşa Çevirdi
Sevgi Dolu Şu Gönlümü Taşa Çevirdi

Sakındım Ateşten Uzakta Durdum
Sinemi Çileden Kafese Koydum
Sen Beni Görünce Canım Aşık mı Oldun
Kader Beni Dağa Taşa Çevirdi
Sen Beni Görünce Canım Aşık mı Oldun
Kader Beni Dağa Taşa Çevirdi 



Taşa Çevirdi Mülklüm Taşa Çevirdi
Sevgi Dolu Kalbimi Taşa Çevirdi
Taşa Çevirdi Kazanlım Taşa Çevirdi
Mutlu Giden Günlerimi Yasa Çevirdi

Şansızım Yalnızım Hayatım Böyle
Gülerken Ağlarım Huyumda Öyle
Sen Beni Sanmaki Rahat içinde
Kader Beni Dağa Taşa çevirdi
Sen Beni Sanmaki Rahat içinde
Kader Beni Dağa Taşa Çevirdi

Taşa Çevirdi Ankaralım Taşa Çevirdi
Mutlu Giden Günlerimi Yasa Çevirdi
Taşa Çevirdi Kurban Olduğum Taşa Çevirdi
Sevgi Dolu Bir Kalbim Vardı Taşa Çevirdi
               BY CEKEL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lİder Sohbet

lider sohbet
 

Sample Text