Ads 468x60px

Tekcan sohbet

5 Haziran 2013 Çarşamba

Hüseyin Kağıt - Alkol Aldım Sallanıyorum 2011 (Canlı Performans) şarkı sözleri

                                                               
Ben Sustuğum An Felaketin Başlar

Bir Sessiz Fırtına Sarar Her Yanını

Ayrılığın Ayak Sesini Duyarsın

Yaklaştıkça Acıtır Durur Canını

Alkol Aldım Sallanıyorum

Ah Yinede Efkarlanıyorum

Sen Ne söylersen Söyle Canım

Ben Masaldan Anlamıyorum

Alkol Aldım Sallanıyorum Offf

Ah Yinede Efkarlanıyorum

Sen Ne Söylersen Söyle Canım

Ben Masaldan Anlamıyorum

Pişmanlık Görüyorum Gözlerinde

Masum Değilsin Beyazında Leke

Habersizce Giderdim Olsam Yerinde

Başka Bir Koku Var Artık Teninde

Alkol Aldım Sallanıyorum

Ah Yine Efkarlanıyorum

Sen Ne Söylersen Söyle Canım

Ben Masaldan Anlamıyorum

Alkol Aldım Sallanıyorum

Ah Yine Efkarlanıyorum

Sen Ne Söylersen Söyle Canım

Ben Masaldan Anlamıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lİder Sohbet

lider sohbet
 

Sample Text