Ads 468x60px

Tekcan sohbet

4 Nisan 2013 Perşembe

Asi Styla - Verin Benim Esmerimi


Asi Styla - Verin Benim Esmerimi

Asi Styla - Verin Benim Esmerimi


Asi Styla - Verin Benim Esmerimi

Sevda Nedir Sevmedin Dön Gel Esmer Güzelim
Yaram Derindir Derin Bir Günah Uzar Bin Sitem
Nasıl Edem Bu Dertten Dayanamam Sen Bilsen

Yazmak İstemezdim Sana Kalem Yazdı Durmadı
Her Bir Satırda Gözyaşım Aktı Aktı Sel Oldu
Sen Helalim Diyen Esmer Şimdilerde Yok Oldu
Bu Asinin Derdi Ulan Dillere Destan Oldu
Her Bir Sokak Lambasında Hatırası Bekliyor
Hatıralar Durmuyor Lan Bu Kalbi Tetikliyor
Belki Basit Gelir Sana Yazdığım Bu Her Satır
Verin Benim Esmerimi Yeter Çektiğim Kahır
Dayan Anam Sen Dayan Yaram Kanar Derinden
Yazan Böyle Yazmış Anne Alnımıza Ezelden
Gülmedinki Kahpe Felek Gülmedinki Sen Neden
Alın Sizin Olsun Ulan Of Çekerim Derinden

Olmadı Be Esmer Olmadı Bütün Korkularına Arka Çıktım Olmadı
Dağlara Merdiven Dayadım Olmadı
Haziranda Lan Haziranda Kar Oldum Yağdım Avuçlarına Olmadı
Sevdim Olmadı Yandım Olmadı Lan Allah'sız Lan Kitap'sız Taptım Yine Olmadı
Artık Benden Pes Bu Aşkın Biletini İstediğin Gibi Kes
Nasılsa Gidiyorsun Biliyorum Git Ama Ardında Ağlayan Bir Çift Göz
Paramparça Bir Yürek Ve Yıkılmış Bir Dağ Görmek İstemiyorsan 
Çek Silahı Daya Sırtıma Titrersem Namerdim 
Titrersem Namerdim Lan Esmer Sen Vurdunda Ben Ölmedim mi Ölmedim mi ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lİder Sohbet

lider sohbet
 

Sample Text