Ads 468x60px

Tekcan sohbet

4 Nisan 2013 Perşembe

Gece - Başıma Gelenler - Dinle 2013


Gece - Başıma Gelenler - Dinle 2013

Gece - Başıma Gelenler - Dinle 2013

Nilüfer 2013 düet albümünden tanıtım şarkılarını sizler için yayınlıyoruz. Albümü full dinlemek isteyenler lütfen müzik marketler albümü satın alsınlar...

Nilüfer - Gece - Başıma Gelenler - Şarkı Sözleri / Sözü 2013

Başıma gelenler hep senin yüzünden
Ne istedin benim sevgimden

Başıma gelenler hep senin yüzünden
Ne istedin benim sevgimden

Yıkıldım artık ben sevemem yeniden
Başıma gelenler hep senden

Kaçardın hep benden şimdi peşimdesin
Söyle neden değiştin böyle birden

Kaçardın hep benden şimdi peşimdesin
Söyle neden değiştin böyle birden

Boşuna arama bulamazsın beni
Ne yapsan bir daha yanında

Boşuna arama bulamazsın beni
Ne yapsan bir daha yanında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lİder Sohbet

lider sohbet
 

Sample Text