Ads 468x60px

Tekcan sohbet

2 Nisan 2013 Salı

Arsız Bela - Haram Ettin


Arsız Bela - Haram Ettin

Arsız Bela - Haram Ettin

     
Arsız Bela
Arsız Bela - Haram Ettin
Güzelliğin yanına kalmaz
Birgün ölürsem haberin olmaz
Boşuna sevdim ömrümü verdim
Sen ölmeseydin hiç düşünmezdim

Yıkıldı dağlar benim başıma
Uğramaz oldu neden yanıma
Çıkmam artık yar, yar yollarına
Haram ettin dünyayı bana


Ben konuşmaya bile utanıyordum
Sen Beni sevmiyormu sanıyordun
İçimde depremler başladı lan
Yetim bir çocuktum bilmiyordum


Ufacık bir yüreğim vardı benim
Ama Sana Sevdam Bir Kocamandı
Ben herkes gibi değildim ulan
Uğruna Ölmek için Yaşıyordum

Yanıyor Yüreğim laf anlamıyor
Canım çıksın Artık dayanamıyom
Her gecem zehir bu beden ölüyor
Eridim bittim kimse bilmiyor

Alışılmış bir durum değil bu
Lan Gözlerimden kanlar akıyor
Sol Yanımda korkunç bir acı var
Alim Dayan AzraiL Geliyor

Ben babamın oğluyum onurluyum gerekirse yüzümü çevirir giderim
Lanet kaderim hiç bırakmıyor yaşamak buysa ben bunada gülerim
Ağlasamda gülsemde bilinmez benim yaşam tarzım sana gelmez
Sen Sevilmeyi hak etmiyorsun Lan Benim Hakkımı ALLAH Sorsun



Güzelliğin yanına kalmaz
Birgün ölürsem haberin olmaz
Boşuna sevdim ömrümü verdim
Sen ölmeseydin hiç düşünmezdim

Yıkıldı dağlar benim başıma
Uğramaz oldu neden yanıma
Çıkmam artık yar, yar yollarına
Haram ettin dünyayı bana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lİder Sohbet

lider sohbet
 

Sample Text