Ads 468x60px

Tekcan sohbet

4 Nisan 2013 Perşembe

2013 Ebru Polat Şarkıları Dinle

2013 Ebru Polat Şarkıları Dinle type='html'>2013 Ebru Polat Şarkıları Dinle30 Haziran 1983 yılında izmirde doğdum, çok yaramaz hiperaktif bir çocuktum, tabi ki ailemin dediğine göre… Ilkokulda müziğe eğilimim okul korosuna girerek başladı. Hep mikrofonu kapma ve öne çıkma çabam vardı… Daha sonra bale eğitimi aldım fakat kısa bir süre sonra bırakmak zorunda kaldım. View the original article h... Gönderen Admin zaman: 2:28 ÖS 0 yorum Bunu E-postayla Gönder BlogThis! Twitter'da Paylaş Facebook'ta Paylaş Etiketler: arklar, Dinle, Polat 1 Şubat 2013 Cuma 2013 Ebru Polat Şarkıları Dinle type='html'>2013 Ebru Polat Şarkıları Dinle30 Haziran 1983 yılında izmirde doğdum, çok yaramaz hiperaktif bir çocuktum, tabi ki ailemin dediğine göre… Ilkokulda müziğe eğilimim okul korosuna girerek başladı. Hep mikrofonu kapma ve öne çıkma çabam vardı… Daha sonra bale eğitimi aldım fakat kısa bir süre sonra bırakmak zorunda kaldım. View the original article h...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lİder Sohbet

lider sohbet
 

Sample Text