Ads 468x60px

Tekcan sohbet

3 Nisan 2013 Çarşamba

Mustafa Ceceli Bir Zamanlar Deli Gönlüm Şarkısı ,


Mustafa Ceceli Bir Zamanlar Deli Gönlüm Şarkısı , Mustafa Ceceli Bir Zamanlar Deli Gönlüm Şarkısı Dinle , Mustafa Ceceli Bir Zamanlar Deli Gönlüm Mp3 Boxca Dinle İndir

type='html'>

Mustafa Ceceli Bir Zamanlar Deli Gönlüm Şarkısı , Mustafa Ceceli Bir Zamanlar Deli Gönlüm Şarkısı Dinle , Mustafa Ceceli Bir Zamanlar Deli Gönlüm Mp3 Boxca Dinle İndir

Ele avuca sığmazdı deli gönlüm
Bir zamanlar neredeydi şimdi nerde
İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Aklım başka duygularım başka yerde
İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Aklım başka duygularım başka yerde

Bir deli rüzgar savurdu beni böyle
Bu mutlu tutsak benim altın kafeste
İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Zincirleri yüreğimin artık sende
İster güneş ol yak beni
Yağmurum ol ağlat beni
Zincirleri yüreğimin artık sende
Yok, ağlatmaz asla beni bir gün ayrılık
Pişmanlığım nefret olmaz öfke olmaz
Senden daha acı bir hasret bulunmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lİder Sohbet

lider sohbet
 

Sample Text